• Guest, Çdo njoftim shqyrtohet në përputhje me rregullat e Tregti.al dhe publikohet në moment pas regjistrimit. Njoftimet që bëhen pa rregjistrim do aprovohen nga stafi i tregti.al. Informacionet sa i përket regjistrimit të njoftimit janë dërguar në e-mailin tuaj (nëse keni shënuar një e-mail të sakt dhe të vlefshëm).

Blog Sjellja e blerësit dhe strategjia e marketingut

Uriel

Bordi Drejtues
Staff member
Stafi drejtues
#1
Sjellja e blerësit është qasja sistematike e konsumatorëve kur hyjnë në procesin e blerjes dhe arrijnë të marrin vendime. Procesi i vendimmarrjes hap pas hapi, së bashku me mënyrat e zakonshme të vendimmarrjes, janë të dobishme për zhvillimin e strategjive të marketingut.



Njohja është e nevojshme
Hapi i parë në procesin e blerjes së konsumatorit është nevoja e njohjes. Kjo është pika në të cilën një konsumator bëhet i vetëdijshëm për një nevojë funksionale ose emocionale. Brenda strategjisë suaj të marketingut, është e zakonshme që të përfshihet theksimi në stimulimin e ndërgjegjësimit të nevojës për të orientuar blerësit në drejtimin e markës suaj. Reklamat e restoranteve që theksojnë ndjeshmërinë njerëzore të urisë dhe më pas paraqesin imazhet vizive të ofertave ushqimore, përpiqen të provokojnë shikuesit që të lidhin nevojën për ushqim me përvojën e restorantit. Në mënyrë të ngjashme, strategjitë e marketingut të drejtpërdrejtë dhe të shitjes personale janë të dobishme për t’u shfaqur përpara klientëve nevojën për njohje.



Kërkimi i informacionit
Pasi konsumatorët të kuptojnë të nevojshmen, ata zhvillojnë një gjykim dhe fillojnë të krahasojnë opsionet mbi kritere të rëndësishme. Kjo është një fazë kyçe për tregtarët që duan të bindin blerësit, se zgjidhja e tyre ofron vlerën më të mirë për një nevojë të caktuar. Planet e marketingut përfshijnë formulimin e një strategjie pozicionimi. Ky është imazhi i veçantë që krijoni me klientët e synuar, duke theksuar se pse përfitimet tuaja janë më të larta se opsionet konkurruese. Në tregjet shumë konkurruese, pozicionimi efektiv dhe zhvillimi i markës është kritik në prekjen e klientëve gjatë proceseve të kërkimit.



Blerja dhe përvoja
Mbajtja e klientit dhe besnikëria janë kritike në strategjitë e marketingut për kompanitë që kërkojnë sukses afatgjatë. Kështu, sigurimi i një eksperience të fortë blerjeje që përfshin garancitë, dërgesat, instalimet dhe premtimet mbështetëse, është pjesë përbërëse e marketingut. Gjithashtu, gjatë hapit të zbatimit të procesit të blerjes, ndjekja e reklamimit përforcues, programet e besnikërisë dhe përpjekjet për shitjen shtesë ndihmojnë në ndërtimin e besnikërisë dhe rritjen e të ardhurave nga konsumatorët.





Mënyrat e vendimit
Bazuar në një kombinim të nivelit të rëndësisë dhe nivelit të përvojës në një situatë blerjeje, blerësit në përgjithësi marrin një vendim në një prej katër perspektivave:

  1. zgjerimi i zgjidhjes së problemeve,
  2. zgjidhja e problemeve të kufizuara,
  3. blerja e zakonshme ose
  4. besnikëria e markës.
Strategjitë e marketingut në kategori konkurruese të ofertave zakonisht kanë të bëjnë me zgjidhjen e zgjatur të problemeve. Kjo do të thotë që klientët në mënyrë aktive vazhdojnë të kërkojnë e kërkojnë sa më shumë informacione për opsionet dhe përfitimet. Zgjidhja e kufizuar e problemeve përfshin blerjet më pak të rrezikshme ose artikujt e përditshëm. Mesazhet vizuale janë më të zakonshme. Kompanitë shpesh përdorin “programet e besnikërisë” për të mbajtur marrëdhënie me klientët kryesorë, besnikë. Blerësit e përhershëm blejnë një markë të caktuar në mënyrë rutinore, pa një mendim të ndërgjegjshëm. Ata janë një fushë beteje për të dyja: markat që po blejnë dhe konkurrentët që përpiqen të ndikojnë me një propozim më të fortë të vlerës.
 
Qyteti
Tirana